torstai 12. kesäkuuta 2014

anakonda.fi myllytonttu.fi

rttu: Ollii! Minä olen mistelinoksan alla! Oollliii! Minä olen mistelinoksan alla! Ollii! Olli? Olli: Mitä? Kerttu: Mitä sinä puuhaat? Minä olen mistelinoksan alla! Olli: Minä olen anakondallani. Seikka on saletti. Kerttu: Penttii! Minä olen mistelinoksan alla! Pentti: Siin on varmaan kiva seisoskella ja sillee. Kerttu: Äsh! Ne ei viitsi mitään! Ne vaan olla möllöttää! Kaikki paikat mullin mallin! Koko tupa täynnä sanomalehtiä ja pelikortteja ja ne vaan lampsii ympäri huushollia ja ryystää kahvia ja, Pentti! Sinäkin olisit voinut sijata vuoteesi! Kuka täällä laittaa ruokaa? Kuka täällä tiskaa? Ja näkyykö monitoimikonetta? Ei näy niin! Ja kuka maksaa palkan ku minä ripustan joulukoristeet? Kuka maksaa, minä vaan kysyn! Ja Olli, oletko sinä edes löytänyt sitä isoa koristelaatikkoa? No etpä tietenkään kun istut vaan siellä persuksillas ja tämä yksi popottaja lukee ja makaa! Pentti: Bo bo bo bob. Sehän käy ihan kuumana, että mikä sitä pännii? Sehän on ihan seko ja sillee. Ihan umpiseko! Olli: Äh, Kerttu vetää aina kaiken niin massiiviseks. Pentti: Mitä? Vetääks Kerttu hassista? Olli: Ei, kun ampuu yli, kun sillä on ongelmia. Pentti: Mitä sä meinaat? Olli: No niitä ongelmia, on ne tulossa, nääs. Pentti: Ai silleen tulossa? Mensuunituuli nousee! Onko pahatkin oireet? Olli: Mitkä reet? Pentti: Oireet! Jos on pahat periodioireet niin esimerkiks Englannissa voidaan vapauttaa murhasta ja silleen! Kyllä se meillekkin tulee ja silleen. Hormoniharmonisointia! Olli: Seikka on saletti. [11] Pentti" Nieksen[muokkaa] Melkein menee hermot, bo bo bo bob. Amatööritonttu pois tieltä! [8] ...ja sillee. Amatööritontut, haistakaa per-runalaatikko! Hämäläinen, imelletty! [8] Te maalaiset ette osaa lyödä ees naulaa lehmänpaskaan rikkomatta jompaakumpaa! [6] Nyt skarppaat Rouva Täytekakku! [6] Nyt pidät turpas kiinni ja silleen! [6] Vikin kanssa. Voihan Vihtori! Helpota vähän! Kävin puhumassa suuressa puhelimessa ja silleen. [6] Pentti kävi vessassa oksentamassa Oi, apua! [6] Bo bo bo, ja sillee Iki-Iäkäs: I have not tullut tänne makoilemaan kahdenkymmenenneljän jakson ajaksi in the sänky. Minä olen sentään tunnettu esiintyjä! Hande: Esiintyjä? Krhm... where did you learn to speak englanti? Iki-Iäkäs: I learned it from myself! Toivo: Yeah, siltä se kuulostaa! [8] The Joulukalenterin viimeiset repliikit. Tonttukolmikko lopettaa soittamisen Toivo: Mikäs biisi tää oli? Mitä skeidaa tää oli? Kauko: Se on Apulantaa. On niiden hitti! [6] Kerttu: Minä olen ripustanut huoneeseen kirlantereita! Pentti: Ei niitä sanota "kirlantereiksi"! Se on ranskaa ja sillee. Français ja sillee. Olli: Kai me nyt tiedetään missä Ranska on. Pentti: Melkein menee hermot, bo bo bo bo! Minä olen matkustellut aika paljon Ranskassa ja sillee. Guirlande [shirlaan] ja sillee tarkoittaa, että jotakin riippuu köynnöksissä ja sillee. upeeta! [2] Auu, turpa kiinni! [9] Turpa kiinni! Minä en muista mitä mä tein eilen! Mul on ilmeisesti korppu menny tyhjiin... mun tietokone on kuollu ja sillee. [9] Mitä, en minä mitään kahvia, turpa kiinni! Aa-a, mun pää...! [9] Lörtsylöitäkö uattelit linkaist enshättään? [3] Pentti matkii kieruveteläistä leipuria, joka myi hänelle kakun Vaikene vempain! [6] Mitä mahdollisuuksia! Mitä mahdollisuuksia! Kun Penttii huomaa onnistuneensa Kirjan avulla korottamaan arvonlisäveroa Tosi mielipuolista! Tosi sairasta! [10] No tuota, meisseliliikuntaa ja sillee! Kerttu Santanen[muokkaa] Olli, minä olen mistelinoksan alla! [11] Pentti, minä olen mistelinoksan alla! Jouluhan on vain kerran vuodessa, isänpäivä sentään joka syksy! Keitänkö uutta? [12] Olli, joulukoriste palaa. [13] Toivottavasti huomenna sää paranee. No sinä et ole kyllä mikään aamupirtelö! [9] Minulla on täällä kyllä Panodiiliä... [9] Katso, täällä on shkrillarntereita ja palloja ja shteariinikynttilöitä... Kerttu tutkii suurta joulukoristelaatikkoa Tosi viiltävä teksti [3] Kerttu kommentoi Kari Hotakaisen tekstiä Oijoijoi, se oli vasta joulujen joulu. Olli Santanen[muokkaa] Seikka on saletti! Mutta nyt minun täytyy mennä näyttämään anakondaa pihakuuselle. [1] Nyt minun täytyy mennä näyttämään anakondaa kaakeliastialle. Mahotonta meininkiä! Vahinko ei tule koskaan yksin sanoi velipoika kun karjakko kaksoset sai. [14] Pentti näyttää siltä, että hänen pitäisi mennä näyttämään anakondaa pihakuuselle! [8] Mikään ei voita voittoa pasianssissa. [5] Kahvipannu räjähti! [12] Minähän sanoin, että seikka on saletti! Sinä näytät itseasiassa aika huonovointiselta. [3] Humalainen Olli sanoo Pentille, joka on muuttunut näsäksi Sä näytät ihan Jani Uhleniukselta. [3] Olli Pentin muututtua näsäksi Onks jönö olo niinku Hietasen kissalla? [3] Huumori pintaan, Kerttuli. Kyllä se siitä suttaantuu. [15] No Pena, perhana. [9] Täytyy myöntää, että olin lievästi maistissa. [6] Olli puhuu edellisen illan alkoholin juonnista Toivo[muokkaa] Let me, Kauko. Because sull on rumimmat kuteet ja pisin naama, Hande. That's why. Kun Hande kysyy, miksi hänen pitää tehdä aina raskaimmat työt Se oli hyvin sanottu, ehkä voimme käyttää sitä jossain myöhemmässä jaksossa. Kauko, voisitko antaa jonkinlaisen summittaisen arvion siitä, koska se mahdollisesti voisi olla valmis? What perhana do we do? Sä sitn jaksat aina pölistä, Hande. Kun Hande valittaa työn ankaruutta tai voivottelee tilaansa How much is the kello? Kamoon, we have not so much aikaa! No tässä seisoo... sitä varten! Niin se vaan on. Sitä varten. Quite yksinkertaisesti! Niin mutta minkäs sille dammit vie mahtaa!? Sitä olin juuri sanomassa!on tuo salaperäinen muukalainen pimeässä? Katso huominen jakso. On synkkä ja myrskyinen yö. Laulavatko tontut oikeasti vai onko se playbackiä? [4] Onko totta, että monitoimikone vatkaa ja linkoaa? [5] ...keksi itse lisää kysymyksiä! ...onko mahdollista lyödä naula lehmän paskaan rikkomatta molempia? [6] ...pääsevätkö tontut koskaan viemään soittorasian avainta kotiin? selviääkö Pentti Kertun käsittelystä, entä miten Ollilla menee? [7] ...onko sopivaa varastaa bensiiniä hyvinvointiyhteiskunnassa? ...myytiinkö Ranskan vallankumouksen tuoksinassa olutta? Kauan kauan sitten pahat näsät karkoittivat tontut luolistaan ja Suomesta. Kaukaisessa paikassa, maailman äärissä, vanha tonttu Iki-Iäkäs on kuolemaisillaan. Soittorasia soittaa hänen elämänsä sävelmää ja se on pysähtymäisillään. Ainoa avain, millä soittorasian voi vetää, jäi ainoaan säästyneeseen luolaan Keuruulle. Iki-Iäkäs lähettää kolme tonttua, Toivon, Kaukon ja Handen hakemaan avainta. He saavat mukaansa Viisasten Kirjan, jossa on vastaus kaikkiin kysymyksiin. Kirja ei saa joutua näsien käsiin. Tontut löytävät avaimen, mutta eivät pääse kotiin ennen kuin Kauko on veistänyt uuden potkurin... ...Maanviljelijä Olli Santanen, hänen vaimonsa Kerttu ja heidän koiransa Vikki, ovat autuaan tietämättömiä tästä kaikesta. He vain sattuvat asumaan luolan lähellä.

1 kommentti:

dudivie kirjoitti...

pic.twitter.com/waGpAQtSFQ

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Oma blogiluettelo

    https://www.facebook.com/valtioopinseniorit

    Blogiarkisto